Kerja Kosong Tealive

ADMIN PIAN
0
Terkini, jawatan kosong di Tealive. Sila rujuk maklumat di bawah untuk info lanjut.


Disclaimer : kerjayaterkini.com hanya membantu mengiklankan jawatan kosong terkini tetapi tidak terlibat sama sekali dalam sesi pengambilan pekerja. Perkerjaan-pekerjaan yang saya iklankan adalah berdasarkan pencarian saya sendiri.

INFO JAWATAN KOSONG DI TEALIVE


Sukacita dimaklumkan bahawa pekerja dalam bidang tertentu diperlukan . Mereka ingin mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan, berminat dan berpotensi untuk memohon jawatan kosong di bawah.


JAWATAN KOSONG DI TEALIVE


Lokasi: Selangor, Kuala Lumpur, Melaka, Kedah
Majikan: Tealive Asia
Tarikh tutup permohonan: Tidak dinyatakan


📎JENIS JAWATAN DISEDIAKAN
> 8 jenis jawatan terbuka. Sila rujuk iklan rasmi jawatan di bawah


📎SYARAT KELAYAKAN
> Warganegara Malaysia
> Berumur 18 tahun ke atas 
> Mempunyai kelayakan akademik dengan Ijazah,Diploma,Sijil Tinggi Persekolahan (SPM,STPM,A LEVEL ,Pre-U)
>Anda boleh merujuk syarat kelayakan lain di tempat permohonan kelak.


📎CARA MEMOHON JAWATAN
(Pastikan ada merujuk iklan penuh dahulu di link di bawah)

Pemohon boleh membuka link untuk membaca lebih lanjut tentang pengiklanan kerja ini dengan menekan butang iklan rasmi jawatan di bawah.


KLIK BUTANG IKLAN RASMI JAWATAN DI BAWAH UNTUK IKLAN PENUH JAWATAN DAN PERMOHONAN :

 



Pemohon perlu menekan petikan yang bertulis APPLY NOW/MOHON DISINI atau mana-mana teks yang merujuk untuk membuat permohonan. 


Ikuti Channel Telegram Kerjaya Terkini sekarang utuk mendapatkan info terkini jawatan kosong di Malaysia. Klik butang di bawah :


[PILIHAN SAHAJA JIKA BERKAITAN]
Selepas itu, pemohon perlu memasukkan butiran-butiran yang diperlukan antaranya maklumat peribadi, pengalaman bekerja dan lain lain. Pemohon juga perlu mengemukakan resumen kepada majikan. 

Setelah selesai melakukan demikian, anda perlu menunggu respon para majikan anda. Jika anda memohon pekerjaan swasta, pihak majikan mungkin akan menghantar email atau menelefon anda. Oleh itu, sentiasa peka dengan perkara tersebut supaya anda tidak terlepas.. Manakala, bagi pekerjaan awam, jika anda membuat permohonan melalui SPA, anda perlu sentiasa menyemak permohonan anda laman web SPA. Pekerjaan awam juga turut boleh di temuduga melalui telefon bimbit.


[PILIHAN SAHAJA JIKA BERKAITAN DENGAN JOBSTREET, MAUKERJA DAN JOBSMALAYSIA]

PENTING

Sekiranya anda belum mempunyai akaun di dalam SPA, JOBSTREET, JOBSMALAYSIA, MAUKERJA dan laman sesawang pekerjaan yang lain, anda perlu membuat akaun terlebih dahulu di kolum yang tertera perkataan DAFTAR AKAUN/REGISTER atau yang sama maksud dengannya



Semoga info di atas mampu memberi manfaat kepada anda.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)

Ad Code

Ad Space